Välkommen!

Du som tittar in på min blogg, ja just Du!

Välkommen! <3

Här kommer jag lägga upp mina alster, allt från teckningar till illustrationer, digitala verk samt målningar.

Skriv gärna en rad om vad Du tycker! Positiva reaktioner, konstruktiv kritik, vad gillar DU? Är det något Du skulle kunna tänka Dig att köpa och pryda Din vägg med?

Jag tar tacksamt emot alla kommentarer!

Mycket nöje!!

/Kram Charlotte

PS.  FÖR ATT SE ALLA VERKEN KLICKA PÅ ARKIV:JUNI SÅ KOMMER ALLA UPP PÅ EN SIDA! :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Snäckan



Så duktig du är, jag är jätteimpad...lycka till// Gith

2009-06-10 @ 09:30:35
Postat av: Charlotte

Tack så mycket!!! :-D

Glad jag blir!!

Kram!

2009-06-10 @ 11:21:12
Postat av: Linda

Hej. Kul att du hittade till mig. Vilka fina illustrationer. Gillar Smocking lady och shoes skulle vara snygga på linnen :D



Hoppas du har det bra. Kramar

2009-06-10 @ 13:21:09
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh kul med en "konstblogg"! Du är så duktig vännen. P&K:

2009-06-10 @ 17:38:45
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Linda: TACK snälla!!! Uppskattar jag mycket!! hoppas allt är bra med dig oxå! hälsa alla! kramar!



Nina: Vad roligt att du tycker det gumman! Tack snälla söta du!! P&K!!!

2009-06-10 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0